« ローラースケートの上達法は? | Main | 暇なようで暇じゃない日 »

2005.07.31

図書館を利用しよう

 先週はと1980CDを借りて結構聞きました。
今週もまたCDを借りてきました。

今回は平松愛理のバラードコレクション、可憐。平松愛理の曲は知ってるようで知らない曲が多いので
いろんな曲を聴いてみようと思い、借りてきました。

それに角川映画の女優ヴーカルコレクションCD.
薬師丸ひろ子と原田知世と渡辺典子の3人の歌が入ってます。
セーラー服と機関銃はよくカラオケで歌いました。
探偵物語は独身時代のカラオケ18番でした。
一番気に入ってるのが、少しだけやさしくという曲。
若いときに社交ダンスを習いましたが、その時にルンバの曲で習ったのが、このすこしだけやさしくという曲でした。今でも社交ダンスはまた習いたいと思ってます。
なぜか主人が大反対なので習いにいけませんが・・・

それからさだまさしのCDを2枚ほど・・・
青森に住んでいた頃はライブによく行きましたが、最近は行ってません。
さだまさしの曲は聞いてるうちに涙してしまう事も多く、とても気に入ってます。
カラオケで歌えないのがちょっと残念。
防人の歌をカラオケで歌ったら、少し暗いかなって感じで。

DVDも借りてこようか悩みましたが、夏休みで自分の時間が取れないかもしれないので
我慢しました。

無料でいろんな曲のCDが借りられるので、今後もドンドン利用しようと考えてます。
新しい曲はなかなか見つからないけど、懐かしい曲や、フォークソングは結構出てるので。レンタルで有料で借りるより、割安なのでいろいろ借りてみようと思ってます。

音楽を聞くとことで豊かな気持ちになれるならなんでも利用したいと思います。

|

« ローラースケートの上達法は? | Main | 暇なようで暇じゃない日 »

Comments

This blog was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Thanks! blogesaurus.com quest protein bars

Posted by: cheap quest protein bars australia | 2015.01.25 at 04:50

I have been surfing online greater than 3 hours lately, yet I by no means found any attention-grabbing article like yours. It is beautiful value enough for me. In my opinion, if all webmasters and bloggers made just right content material as you probably did, the web will likely be much more helpful than ever before. blogesaurus.com quest bars

Posted by: lowest price for quest protein bars | 2015.01.23 at 10:54

Admiring the commitment you put into your website and detailed information you provide. It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the same old rehashed material. Great read! I've saved your site and I'm adding your RSS feeds to my Google account.

Posted by: best dating sites | 2014.11.15 at 04:56

Outstanding post however I was wanting to know if you could write a litte more on this topic? I'd be very thankful if you could elaborate a little bit further. Appreciate it!

Posted by: best dating sites | 2014.10.29 at 22:15

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/21337/5251604

Listed below are links to weblogs that reference 図書館を利用しよう:

« ローラースケートの上達法は? | Main | 暇なようで暇じゃない日 »