« 渡る世間は鬼ばかり 岡倉家の事情 | Main | 世界の中心で、愛をさけぶ最終回 »

2004.09.10

ちょっと贅沢なランチ

今日、お昼久しぶりにランチにいきました。
イタリアンレストランです。夏休みになってからお友達に会う事もなく、ランチとはほどとおい生活でしたが、
今日は1年に1度あるかないかわからない主人と一緒に行って来ました。夫婦2人で行く事はなかなかありませんので・・
私はお昼まで仕事でしたが、これがまた、仕事で嫌なことだらけでいらいら・・・
だけど、お昼からビールとワインを飲み、ニンニクたっぷりのオクラとレンコンのパスタを食べてパンプキンプリンのデザート。全部で2100円のコースでした。私にとっては贅沢なランチです。
美味しかったです。ちょっと幸せな気分になれました。
前菜のアボガドとマグロのサラダはちょっと変わってましたが、とても美味しくいただきました。

今度は主人とではなくおともだちと行きたいと思います。

|

« 渡る世間は鬼ばかり 岡倉家の事情 | Main | 世界の中心で、愛をさけぶ最終回 »

Comments

I am truly thankful to the holder of this web page who has shared this impressive piece of writing at at this place.

Posted by: ver filmes sem conta | 2015.06.27 at 22:51

I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was curious what all is required to get set up? I'm assuming having a blog like yours would cost a pretty penny? I'm not very internet savvy so I'm not 100% positive. Any tips or advice would be greatly appreciated. Appreciate it

Posted by: Match.Com | 2015.02.14 at 09:45

This is my first time visit at here and i am truly impressed to read all at alone place.

Posted by: best dating sites | 2014.12.25 at 21:17

I was recommended this web site by my cousin. I'm not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my problem. You are amazing! Thanks!

Posted by: best dating sites | 2014.11.22 at 20:34

ぱんだこぱんださん、コメントありがとう。
ほんとにほんとに滅多にない事ですよ。
主人のおごりかと思ったら、なんか私が出す事になっていたようで…
まわりを見たらビールを飲んでいたのは私達だけだったので、ちょっと恥ずかしかったですよ。

Posted by: バンダナパンダ | 2004.09.13 at 09:54

ご主人とランチだなんて羨ましいです。我が家ではたぶんラーメン屋さんでおわりでしょう。先日娘たちがスイングガールズの試写会に行く為、送迎して、時間のあまった私たち夫婦は電気屋巡りで終わりでした。あぁ悲しい・・・

Posted by: ぱんだこぱんだ | 2004.09.12 at 18:35

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/21337/1404251

Listed below are links to weblogs that reference ちょっと贅沢なランチ:

« 渡る世間は鬼ばかり 岡倉家の事情 | Main | 世界の中心で、愛をさけぶ最終回 »