« 歯を抜きました。 | Main | 素朴なおやつ »

2004.06.11

ビール飲みすぎました

昨日歯を抜いてお酒のめなかったので、今日はたくさん飲んでしまいました。
しかし、今日は飲んでよかったのかな?
歯の方は順調に回復しています。歯医者の先生いわく私の歯は結構根が深かったとの事。麻酔で痛くはなかったけど、歯をグイグイひっぱってるのがわかりました。

今日は安心して飲みすぎてしまいました。やっぱりビールは美味しいですよ。
明日も仕事なのでもう寝なきゃ。

ではまた明日。

|

« 歯を抜きました。 | Main | 素朴なおやつ »

Comments

Admiring the persistence you put into your site and detailed information you present. It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the same out of date rehashed material. Excellent read! I've saved your site and I'm adding your RSS feeds to my Google account.

Posted by: marble countertops cleaning | 2015.07.24 at 08:59

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/21337/747994

Listed below are links to weblogs that reference ビール飲みすぎました:

« 歯を抜きました。 | Main | 素朴なおやつ »