« 子供とハイキング | Main | イラク人質事件、日本人解放 »

2004.04.14

ハンバーグランチ

今日は久しぶりにお友達とランチに出かけました。

新しくできたハンバーグ屋さん。

私は最初は豚肉の生姜焼きにしようかと思ったけど、これではハンバーグやさんに来た意味がない。

だから和風ハンバーグにした。大根おろしがのっていてサッパリした味でした。付け合せはコーンソテーとポテトでシンフルだったけど。スープ、ドリンク、コーヒー付きで714円でした。
主婦には丁度いい金額かな・・

お店のウエートレスさんがとても親切でよかった事と、アイスコーヒーのお変わり自由。
が魅力でした。

こんな店で働けたらなっておもったけど、ウエートレスさんはみんな20代くらいの人ばかりでした。
制服がとても可愛かったので、良かったけど若いからとても似合ってたのでしょうね。

しばらくは今のスーパーの仕事で頑張る事にします。

次はまた違うお店にランチ行きたいともいます。

|

« 子供とハイキング | Main | イラク人質事件、日本人解放 »

Comments

Thankfulness to my father who told me concerning this webpage, this web site is in fact remarkable.

Posted by: small businesses ideas | 2015.08.03 at 03:54

Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it. Look advanced to more added agreeable from you! By the way, how could we communicate?

Posted by: Sheena | 2015.07.25 at 06:11

What a stuff of un-ambiguity and preserveness of precious knowledge regarding unpredicted feelings.

Posted by: marble cleaning London | 2015.07.24 at 09:03

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/21337/439416

Listed below are links to weblogs that reference ハンバーグランチ:

« 子供とハイキング | Main | イラク人質事件、日本人解放 »